"Felnőttképzés felsőfokon"

Pénzügyi ügyintéző (OKJ 51 344 01) 
A képzési program nyilvántartásba vételi száma: E-000349/2014/A028

A szakképesítés szintje: felső középfokú részszakképesítés
A szakképesítés tanulmányi területe: Könyvelés és adózás (344)
A szakképesítés típusa: részszakképesítés

Szakmacsoport: Közgazdaság

 

Képzés teljes időtartama

Elméleti órák száma

Gyakorlati órák száma

160 óra

112 óra 

48 óra

 

 A részszakképesítéssel leggyakrabban betölthető foglalkozások, munkakörök:

FEOR száma

FEOR megnevezése

Betölthető munkakörök

3611

 Pénzügyi ügyintéző (a pénzintézeti

ügyintéző kivételével)

 Pénzügyi asszisztens

 Pénzügyi koordinátor

 Pénzügyi referens

 Pénztáros

 Számlaellenőr

4122

 Bérelszámoló

 Bérszámfejtő

 Bérügyi adminisztrátor

4123

 Pénzügyi, statisztikai, biztosítási

adminisztrátor

 Vállalati pénztáros

 Pénzügyi nyilvántartó

 Számlázási ügyintéző

 Számviteli adminisztrátor

4112

 Általános irodai adminisztrátor

 Irodai adminisztrátor

4136

 Iratkezelő, irattáros

 Iratkezelő

4131

 Készlet- és anyagnyilvántartó

 Készlet- és anyagnyilvántartó

 

Képzés díja:100 000 Ft helyett 

MOST CSAK 78 000 Ft

 

Részletfizetési lehetőség: a képzés díját havi egyenlő részletekben is fizetheti, a részletfizetés ütemezése a képzési időtől függ.

 

Vizsgadíjak:
Modulzáró: 6 500 Ft/db
Záró
vizsga: 46 900 Ft 

OKJ modul elfogadtatási lehetőség,

ezáltal csökkenhet a képzési idő és a képzés díja is!

Az elméleti képzést távoktatási formában támogatjuk.

 

Képzés helyszíne: Dunaújvárosi Egyetem- Dunaújváros, Táncsics Mihály u. 1/a

 

Bemeneti feltétel: 

A szakmai előfeltételeket részletesen a szakmai és vizsgakövetelményekben találja.

 

 

A képzési program szakmai követelménymoduljai:

 

A szakképesítés szakmai követelménymoduljainak az állam által elismert szakképesítések szakmai követelménymoduljairól szóló kormányrendelet szerinti

azonosító száma

megnevezése

a modulzáró vizsga vizsgatevékenysége

11504-12

 Gazdálkodási alaptevékenység ellátása

 gyakorlati, írásbeli

10147-12

 Gazdálkodási feladatok ellátása

 írásbeli

11506-12

 Vállalkozásfinanszírozási és adózási feladatok

 írásbeli

 

Tervezett kezdési időpont: 2017. október

Jelentkezési határidő:          2017. szeptember

(15 fő jelentkezése esetén)

 

 Érdemes jelentkezni, mert 

  • a jelentkezés nem jár semmilyen fizetési kötelezettséggel,
  • nincs regisztrációs díj,
  • folyamatos tájékoztatást kap a képzéssel kapcsolatban.

 A jelentkezés módja: 

Az aláírt, kitöltött jelentkezési lap továbbításával e-mail-ben a felnottkepzes@ecotechzrt.hu címre.

Lehetőség van postai úton beküldeni a jelentkezési lapot az Ecotech Nonprofit Zrt. 2400 Dunaújváros, Táncsics M. u. 1/a címre vagy személyesen behozni a Dunaújvárosi Egyetem M épületének első emeleti 117-es irodájába az ügyfélszolgálatunkra.

 

Bővebb tájékoztatásért, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

 

Oktatásszervező: Vidáné Varga Timea

Tel.:06 25/551-125; 

Mobil: 06 30/638-1317

E-mail cím: felnottkepzes@ecotechzrt.hu

 

Felnőttképzési asszisztens: Szűcs Dóra

Tel.:06 25/551-628

Mobil:06 30/375-7211

E-mail cím: felnottkepzes@ecotechzrt.hu

 

 Az oldalon található adatok tájékoztató jellegűek, a szakképesítések hatályos és a már hatályát vesztett szakmai és vizsga követelményeit kiadó rendeletekről az alábbi hivatalos forrásokból tájékozódhat:

www.magyarorszag.hu
www.nive.hu

A részszakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:

A pénzügyi ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezeli az ehhez kapcsolódó iratanyagokat.

 

A részszakképesítéssel rendelkező képes:  

  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket,
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat,
  • ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat,
  • adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni,
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban,
  • részt venni a befektetési döntések előkészítésében,
  • pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni,
  • irodai szoftvereket használni,
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából,
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni,
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni.