"Felnőttképzés felsőfokon"

Vállalkozási és bérügyintéző (OKJ 54 344 02) 
A képzési program nyilvántartásba vételi száma: E-000349/2014/A026

A szakképesítés szintje: emeltszintű szakképesítés
A szakképesítés tanulmányi területe: Könyvelés és adózás (344)
A szakképesítés típusa: szakképesítés

Szakmacsoport: Közgazdaság

 

Képzés teljes időtartama

Elméleti órák száma

Gyakorlati órák száma

960 óra

672 óra 

288 óra

 

 A szakképesítéssel leggyakrabban betölthető foglalkozások, munkakörök:

 

FEOR száma    

FEOR megnevezése

Betölthető munkakörök

3611

Pénzügyi ügyintéző (a

pénzintézeti ügyintéző

kivételével)

Pénzügyi asszisztens

Pénzügyi koordinátor

Pénzügyi ügyintéző

Mikró-, kis- és középvállalkozások pénzügyi ügyintézője

Vállalkozási ügyintéző

4122

Bérelszámoló

Bérellenőr

Bérelőkészítő

Bérelszámolási ellenőr

Bérszámfejtő

Bérszámfejtő és kalkulátor

Bérügyi adminisztrátor

Bérügyi asszisztens

Bérügyi előadó

Bérügyi ügyintéző

Bérügyintéző

Társadalombiztosítási ügyintéző (vállalati)

4121

Könyvelő (analitikus)

Analitikus könyvelő

Analitikus nyilvántartó

Anyagkönyvelő

Banki könyvelő

Díjkönyvelő

Folyószámla könyvelő

Forgalmi könyvelő

Gépkönyvelő

Készletkönyvelő

Kontírozó könyvelő

Könyvelői adminisztrátor

Leíró könyvelő

4112

Általános irodai adminisztrátor

Irodai adminisztrátor

4123

Pénzügyi, statisztikai, biztosítási

adminisztrátor

Vállalati pénztáros

Pénzügyi nyilvántartó

Számlázási ügyintéző

Számviteli adminisztrátor

4136

Iratkezelő, irattáros

Iratkezelő

4131

Készlet- és anyagnyilvántartó

Tárgyi eszköz-nyilvántartó

Vagyonnyilvántartó

Anyaggazdálkodási nyilvántartó

3653

Társadalombiztosítási és segélyezési hatósági ügyintéző

Társadalombiztosítási ügyintéző (hatósági)

 

 

Képzés díja:190 000 Ft helyett 

MOST CSAK 156 000 Ft

 

Részletfizetési lehetőség: a képzés díját havi egyenlő részletekben is fizetheti, a részletfizetés ütemezése a képzési időtől függ.

 

Vizsgadíjak:
Modulzáró: 6 400 Ft/db
Záró
vizsga: 48 000 Ft 

OKJ modul elfogadtatási lehetőség,

ezáltal csökkenhet a képzési idő és a képzés díja is!

 

Képzés helyszíne: Dunaújvárosi Egyetem- Dunaújváros, Táncsics Mihály u. 1/a

 

Bemeneti feltétel: 

A szakmai előfeltételeket részletesen a szakmai és vizsgakövetelményekben találja.

 

 

A képzési program szakmai követelménymoduljai:

 

A szakképesítés szakmai követelménymoduljainak az állam által elismert szakképesítések szakmai követelménymoduljairól szóló kormányrendelet szerinti

azonosító száma

megnevezése

a modulzáró vizsga vizsgatevékenysége

11504-16

Gazdálkodási alaptevékenység ellátása

gyakorlati

11506-16

Vállalkozásfinanszírozási és adózási feladatok

írásbeli

10151-16

Bérügyi szakfeladatok ellátása

gyakorlati

10152-16

Kis- és középvállalkozások gazdálkodási feladatai

írásbeli

10153-16

Könyvvezetési feladatok

írásbeli

10154-16

Munkaerő-gazdálkodás

írásbeli

10155-16

Társadalombiztosítási szakfeladatok ellátása

írásbeli

11498-12

Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)

írásbeli

11499-12

Foglalkoztatás II.

írásbeli

 
 

Tervezett kezdési időpont: 2017. december

(15 fő jelentkezése esetén)

Jelentkezési határidő:          2017. november

 

 Érdemes jelentkezni, mert 

  • a jelentkezés nem jár semmilyen fizetési kötelezettséggel,
  • nincs regisztrációs díj,
  • folyamatos tájékoztatást kap a képzéssel kapcsolatban.

 A jelentkezés módja: 

Az aláírt, kitöltött jelentkezési lap továbbításával e-mail-ben a felnottkepzes@ecotechzrt.hu címre.

Lehetőség van postai úton beküldeni a jelentkezési lapot az Ecotech Nonprofit Zrt. 2400 Dunaújváros, Táncsics M. u. 1/a címre vagy személyesen behozni a Dunaújvárosi Egyetem M épületének első emeleti 117-es irodájába az ügyfélszolgálatunkra.

 

Bővebb tájékoztatásért, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

 

Oktatásszervező: Vidáné Varga Timea

Tel.:06 25/551-125; 

Mobil: 06 30/638-1317

E-mail cím: felnottkepzes@ecotechzrt.hu

 

Felnőttképzési asszisztens: Szűcs Dóra

Tel.:06 25/551-628

Mobil:06 30/375-7211

E-mail cím: felnottkepzes@ecotechzrt.hu

 

 Az oldalon található adatok tájékoztató jellegűek, a szakképesítések hatályos és a már hatályát vesztett szakmai és vizsga követelményeit kiadó rendeletekről az alábbi hivatalos forrásokból tájékozódhat:

www.magyarorszag.hu
www.nive.hu

A szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:

A vállalkozási és bérügyintéző közreműködik a mikró-, kis- és középvállalkozások (kkv.) alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában. Vezeti az egyéni vállalkozók alapnyilvántartásait és elkészíti azok bevallásait. Alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában. Ellátja a bérszámfejtéssel- és társadalombiztosítással kapcsolatos feladatokat. A munkavállalókkal kapcsolatos bér- és társadalombiztosítási ügyeket intézi, a nyilvántartásokat vezeti. Vezeti a biztosítottak társadalombiztosítási lapjait, nyilvántartja a kifizetett ellátásokat, adatokat, igazolásokat küld az illetékes társadalombiztosítási szerveknek.

 

A szakképesítés-ráépüléssel rendelkező képes:  

  • a mikro-,kis- és középvállalkozások (kkv.) működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatokat átlátni, és munkája során a kapcsolódó adminisztratív feladatokat ellátni
  • az egyéni vállalkozó alapnyilvántartásait vezetni (naplófőkönyv, pénztárkönyv, bevételi és költségnyilvántartás, bevételi nyilvántartás),
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében
  • előkészíteni és részt venni a pénzforgalom és hitelezési feladatok kapcsolódó adminisztrációjában
  • vezetni a pénzügyi-, és adónyilvántartásokat, valamint határidőre teljesíteni a kapcsolódó kötelezettségeket
  • közreműködni/elkészíteni a mikró-, kis- és középvállalkozások, valamint az egyéni vállalkozók bevallásait
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban
  • részt venni a beruházás-, felújítás-, pályázat- és feladatfinanszírozásban
  • vezetni a pénzügyi és gazdasági folyamatokhoz kapcsolódó analitikus nyilvántartásokat
  • ellátni a mikró-, kis- és középvállalkozások (kkv.) könyvelési, beszámolási, ellenőrzési feladatokhoz kapcsolódó teendőket
  • részt venni a költségszámításokban, a leltározásban és az ehhez kapcsolódó feladatok megszervezésében
  • közreműködni az értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátásában
  • nyilvántartani a megrendeléseket és szerződéseket
  • egyeztetni a bejövő és kimenő számlákat
  • közreműködni a rendelkezésre álló statisztikai információk birtokában a vállalkozás üzleti terv fejezeteinek elkészítésében
  • vezetni az egészség- és társadalombiztosítással kapcsolatos nyilvántartásokat
  • ellátni a munkaügyi nyilvántartások alapján a bérekkel kapcsolatos adminisztrációs (bérszámfejtés, adó- és járulék-nyilvántartás, stb.) feladatokat
  • közreműködni a munkavállalók munkaviszonyának létesítésével, megszüntetésével kapcsolatosan
  • értelmezni és kitölteni a bér- és társadalombiztosítási nyomtatványokat
  • használni a pénzforgalmi számítógépes programcsomagot
  • irodai szoftvereket használni
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót, scannert használni